fredag 8 augusti 2014

Träning!

Idag bestämde chris o ja att vi skulle åka ut till klubben o träna, så pappa kör ut oss, kan säga att olle har saknat klubben! när han ser vart vi svänger in blir halsen 3dm längre ;) o sen drog han som f*n under rastslingan för han ville bara in till planen! sen fick han ligga uppbunden medan ja o chris byggde, blev tunnelrace idag. vi började med en 8a (se filmen) och den gick jätte bra! sen fick han sin boll, o sen ville han inte komma o larvade sig, så när han väl kom med öronen bakåt o bara ja vet att de e fel men de luktade ju så gott, så band ja upp honom o lekte själv (dem på andra planen hade tydligen tittat konstigt på mig ;P)
men sen fick chris o molly köra.

Sen va de vår tur igen o då gick allt bra, han lyssnade super bra :D
efter vi kört 8an någon gång till så byggde ja om till en ny banan av 8an, bara 2 tunnlar till. (se film)

Men ja e grymt nöjd över dagens träning, idag levererade han till max! min bästa stjärna, de kan nog bli något av dig med<3




Jag och min stjärna!


Min stjräna <3


Olle och Molly busar efter träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar