måndag 25 augusti 2014

Fösta dagen hos dagmatte

Idag gick vi upp strax innan 6, puh hej ny vardag!
ut o rasta olle, sen in äta frukost för oss båda, sen gick olle o la sig, o ja fixade mig, vid typ 20 i 7 rullade bilen mot dagmatte, olle hade inga problem att bli lämnad (trodde inte de heller, min bästaste<3)
hon al upp 2 bilder på FB, så ja såg lite under dagen att han hade de bra :D

åkte iaf till folkhögskolan, pappa släppte mig vid vattenpalatset, sen irade jag runt ca 1h innan ja hitta... tur ja hade tid ;) idag va de iaf chill dag :D vi pratade, fikade, sen satte dem på en film o dem som skulle ha samtal (ja va en av dem) skulle stanna o resten fick välja, så ja va sist upp o skulle prata så vid 12 tiden va de min tur, vi pratade o så, ja lär fokusera mkt på att fota under dessa veckor, så ja ska ta med 10 bilder på USB som ja e nöjd med samt min kamera :) sen kmr ja även jobba med lite annat, men foto lär vara min bas under dessa veckor ^^

Sen efter mötet gick ja o mötte upp ingrid o lilla Emil, vi gick o köpte fika sen gick vi till Ingrid syster, där fikade vi o prata :D vi underbart o få träffa henne igen, va ett halvårsen sist :(
sen körde hon mit till tåget vid halv 3 o hon åkte o skulle jobba :) o SJ som vanligt va försenat, denna gång 20min.... så när ja kom till läggesta hade ju bussen gått... så mamma fick hämta mig, sen möttes jag av en glad Olle när ja kom hem<3 min älskling<3
men de e skönt o veta att han har de bra hos sin dagmatte :D

Imorgon är vi lediga! så blir lite sovmorgon för vår del :D
somnade efter maten -__- så får se när ja somnar ikväll... men ska inte sova hela dagen imorgon iaf, så ja blir helt död igen när skolan drar igång på riktigt!

Olle hos sin dagmatte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar