söndag 10 augusti 2014

Charmtrollet som charmar alla

Jag tror aldrig jag möt någon som inte Olle har lyckas charma, alla faller pladask för honom, han har stor charm denna pojke<3
en stark personlighet, personligheten lyser ut i hans busiga blick, dem mörka varma ögonen som tittar på än med huvudet på sne. Sen e han envis så de heter duga, är de inte bra så ska alla veta de ;)
o vill olle gå höger o ja raktfram, då vägrar man gå en meter, o man nästan måste dra med honom o med många suckar o arga blickar följer han med ;)

han e verkligen inte som någon annan hund jag mött, han e speciell, han e drömmen ja alltid drömt, att bli hundägare, en dröm som ALLTID funnits, sen att de vart en väldigt speciell liten pojke som fick göra min dröm sann, de va inte planerat, men oj så lycklig jag är att de e just DIG jag får somna med varje kväll och vakna upp med varje morgon, och spendera varje timma, varje dag, varje månad, varje år, tsm med <3










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar