måndag 11 augusti 2014

Det blev freestyle!

Tog klickern godis o olle med mig ut på altanen o körde igenom dem olika momenten, o ja allt gick väldigt bra utan backa delen, så den måste vi få till (han tar de skit bra med handkommando - se filmen)
sen när ja filma va han såklart trött (för de e oftast då ja får för mig o filma xD)
aja väldigt mkt hjälper o lite ofokus här o där pga han va trött, men vi e nöjda endå :D


De vi måste träna på:
- bytena (blir oftast krockar xD)
- backa utan handkommando
- snurra på första röstkommandot 
- sen lära in "ut" (han ska gå ut från mellan position till att stå framför mig)
- sist o absolut inte minst JAG MÅSTE LÄRA MIG NUMRET BÄTTRE!!! ja kan sista halvan, men första halvan har ja svårt för när de ska bytas osv, så de måste JAG öva på!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar