måndag 11 augusti 2014

Rally sugen!!!

Farligt o sitta o titta SBK tävling, hittar ju endel roligheter, men min plånbok tycker inte de e lika kul...
Men sista anmälan e i sep, o då har ja hunnit få lite mer pengar så kanske har råd o anmäla mig till 2 tävlingar som då är i oktober, då borde vi vara klara o starta igen :D
sen e ja sugen på en lydnads tävling som e hemma på klubben i slutet av september, där e de oxå i början av sep som de e sista anmälningen på, men den funderar ja på att anmäla mig redan om någon vecka, så kanske man har råd med dem andra 2 tävlingarna i september pengarna! men får se, en start borde ja iaf ha råd med.

Hatar att leva på så lite pengar o inte ha råd att tävla så mkt ja vill, o inte kunna gå dem kurser ja vill :(
aja endag vänder väl livet o ja får en bättre inkomst med ett jobb ja trivs på o kunna leva så aktivt liv ja egentligen vill!

Men ska beställa hem skyllthållare snart iaf! sen ska vi börja träna igen, va ett tag sen sist! pga värmen har både ja o olle legat utslagna ;) men nu verkar de ge med sig, så nu e de dags igen :)

Jag och Olle på rally fortsättnings kurs

Jag och Olle på rally fortsättnings kurs

Jag och Olle på rally fortsättnings kurs

Jag och Olle tränar sommaren -13

Rally tävling hos EHDK, nybörjarklassen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar