fredag 15 augusti 2014

Puh!

Omusklad men väldigt fin i kroppen<3
Ibörjan av året började jag träna o drog ner på colan, sen blev jag sjuk o fick ont i mitt knä så slutade träna, ca 1månad senare försökte ja komma tillbaka, men misslyckades...

Men nu ska vi se till att komma tillbaka i samma spår igen! olle ska fortfarande ner i vikt, o vi båda behöver bättre kondis! så nu ska vi börja springa o cykla... o även när de blir kallare, bara mer uppvärmning så man är varm innan man börjar springa/cykla.

Sen så ska ja ta förväll av min älskade cola<3 eller ja på vardagar ;)
fredag - söndagar får jag äta "skräp" och dricka cola!

Detta ska vi hålla denna gång, ibörjan ska vi springa/cykla 1-2gånger i veckan, sen utöka längden, sen får vi se om vi lägger till en dag eller inte, vi tar ett steg i taget nu :)
bättre kondis o vikt nedgång ska ske :D

Tips på annan bra träning är:
Springa lös i skogen, med en kompis så blir allt roligar!

Springa/gå i djupare snö

Simning, men se upp för algerna!

Springa och busa med bollen, men det kan stressa hunden så man får läsa av sin egen hund

Andra bra tränings sätt är:
- gå i ojämnterräng
- backträning


Och glöm inte vilan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar