onsdag 13 augusti 2014

Nynäs BK

Olle, Cora & Indra
Idag blir jag väckt vid strax före 6 tiden av Olle, så vid 6 pallrar jag mig upp o går ut med en mkt nödig olle, o han spydde även galla, som han enbart gör när han e hungrig, så han fick även frukost vid strax efter 6 tiden. sen gick vi o la oss igen, o vid 7 - halv 8 ringer pappa då mammas telefon har dött o en från larmet skulle komma vid 8-9 tiden, så upp o säga de till mamma, sen somna om o vid 8-9 tiden kom han från larmet.
sen orkade ja inte försöka sova mer....

så gick upp fixade min frukost, åt, sedan tog jag olle o min bror en promenad. sen blev de bara chill, fram till halv 11 då vi rullade mot södertälje, där ifrån tog jag o olle bussen till nynäs BK, där vi mötte upp Gabbi och Johanna.

Först blev de agility träning, olle va super taggad och lyssnade över förväntan! han va verkligen super duktig!
vi körde även en hel del lydnad, och han va super duktig även där!
han stack en gång på slutet o tramsade runt, men kom endå rätt fort till mig :)!!!

sen körde vi även igenom vårt freestyle nr för publik (johanna o gabbi) för första gången :)

Jag e super nöjd över dagen, olle har varit super duktig och jag har haft de super trevligt tsm med gabbi och johanna o deras hundar :)



















Foto: Johanna Karlström



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar