tisdag 12 augusti 2014

För ett årsen

...bestämde jag att om du inte blir bättre hösten 2014 får du vandra vidare, många tårar kom hösten 2013 bara jag tänkte på mitt beslut... men så va de, min andra halva skulle inte få lida mer!
men jobbigt o tänka på att du bara kanske skulle få uppleva 3år av ditt liv, ditt liv som skulle vara i mååånga år!

Du blev bättre, först lite bättre, sen väldigt mkt bättre! du får leva<3 du får leva tsm med mig<3
jag är så glad att jag valde o börja med vaccinet o ge de en chans, ge dig en till chans i livet utan extrem klåda<3 då kortison inte fanns med på värdskartan i min värd!

men de som gör lite ont, är den tiden du va utan vaccin i våras vart du sämre igen, så idag kan du inte leva utan vaccinet, men jag håller alla tummar o tår att du en dag kommer vara fri från vaccinet oxå!

Jag hatar allergin, jag hatar kvalster, jag hatar de ja hatar de att det förstör för dig :(
men från extrem klåda till väldigt mil klåda på 1år är jag väldigt glad för! slippa vet. besök, o kunna leva ett bra liv! de e ja glad för :D

Så länge du har livsglädje kvar får du stanna hos mig, min vackra räv<3

Du o ja för evigt<3

Ett liv utan dig är inget liv, du är min luft i mina lungor, utan dig kvävs jag sakta sakta till döds...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar