lördag 13 juni 2015

Värme, sol och bad

Då trivs vi allra bäst! eller ja olle hade inte sagt nej till lite svalare ;) o ja hade gärna haft de varmare :D

blev en promenad ner till sjön, där olle fick simma, mkt nöjd o glad toker, men oj vad jag beundrar alla(!!) som lyckas få sina badGALNA hundar att gå FINT till vattnet, och tillomed LÖSA, jag ska jobba i sommar som f*n, för även min toker ska kunna, men de där med o bada e så kul att man glömmer de där man lärt sig att gå fint i koppel ;)

Efter olle fått bada så gick vi hemåt, stannade vid åkern där olle fick busa, va sista gången, fyan min gräsallergi :( svider på bena o kliar... hatar att bli begränsad såhär... men min allergi är fan inte kul...
så blir inge mer bus på åkern, sålänge de är varmt o skönt ute iaf. Olle va iaf glad :D

Nu blir de bara o ta de lugnt, inget planerat som vanligt, så får se vad resten av dagen har att erbjuda ^^













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar