måndag 1 juni 2015

Mulle 12år

Pga internet strul har ja inte kunna skriva detta inlägg, men den 24maj fyllde min älskade kung hela 12år, 12år har han varit endel av mitt liv, en i familjen, min älskling<3
som jag älskar honom<3



Han kom in i vårt liv, han och mitt dåvarande marsvin blev bästa vänner efter hon sagt åt honom att man inte behandlar henne hur som helst ;) men efter den dagen va dem bästa vänner :')
när hon gick bort nästan 7år senare deppa han ihop, han sörjde sin bästa vän...
den blicken jag fick, fick mig att bryta ihop, min älskade svartvita saknade lilltjejen lika mkt som jag gjorde...



Åren har gått, han är en riktigt fin kille, han är verkligen en UTE katt, ha trivs bäst ute, han kommer in o äter lite då o då, myser lite, men sen vill han ut, är de riktigt kallt ute så vill han sova inne, men annars sover han helst ute oxå :)
Sen när han skulle bli 9 kom Olle in i hans liv, de va de värsta som hänt honom ;) ursh va han hatar olle! kan väl inte säga att han gillar honom idag heller 3år senare ;) men nu accepterar han att han aldrig kommer bli av med honom (fören ja flyttar dvs ;P) 



Sen kom helvetet för 1årsen, 2-3 knölar på bröstet, de ja fick upp i mitt huvudet var CANCER CANCER CANCER! han kommer DÖ!! vi åkte in med honom, tack o lov var det bara fettknölar och min älskling får leva vidare :D



GRATTIS PÅ DIN 12ÅRSDAG MIN ÄLSKADE KUNG <3
(lite i efterskott)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar