fredag 12 juni 2015

Denver action camera

Idag tog vi en liten längre sovmorgon, innan vi gick ut o kissade, sen in o åt frukost o chillade, innan vi gick ut igen och körde lite tricks (mins ni mina tricks videos, part 1 & part 2? snart kommer även Part 3 ut :D eller ja i helgen lär den komma! så håll ögonen öppna ;P )

Sen gick vi in igen o olle fick vila lite, sedan tog jag fram min denver, gopro selen, och vi gick ner till vattnet, va folk där, men dem badade längre bort, så vi höll oss i vårat lilla hörn :D (där vi alltid är)
och olle fick såklart ha selen på sig o kamera, första gången :D så va spännande, så lär bli många roliga bad videos med denna kamera nu i sommar :D


Sen avslutades allt i P A N I K ! ! ! jag ser en orm, jag tänker bara HUGGORM, DÖDEN!
i panik roppar ja på olle som är påväg o tittar mot ormen (då ormen simmar precis där man går upp)
så vi gick hem xD ringer mamma i panik o bara de va en orm, den hade gula fläckar!! puh kunde andas ut de va en SNOK :D jävla ormar.... jag har aldrig varit rädd tidigare, men sen jag fick olle har ja blivit rädd, men mer pga jag vet hur farligt ett huggorms bett är :O

jaja de gick bra iaf, så snälla ormar ge fan i o bada där vi badar xD så är vi överens om det? tack :D

hemåt gick vi iaf, olle va väl inte lika nöjd, han kan ju bada tills han druknar xD inge stopp i honom inte ;) väl hemma la sig olle på gräset vid altan o vilade, ja satt o drack ett glas cola, innan ja gick in o redigerade filmen (Y)

Nu kom även olle in o ligger o vilar med mig i soffan, en väldigt härlig dag :D om man räknar bort ormen ;)

ikväll blir de långpromenad, är för varmt för o gå något längre nu, enda promenaden han fått är ner till sjön o tillbaka, så vi får ta en långis ikväll när de svalnat lit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar