lördag 13 juni 2015

Min finna lilla kille

Du finns alltid där, du torkar mina tårar, du får mig o le när ja helst bara vill lägga mig ner o aldrig vakna igen, när jag är glad får du mig o bli sådär lycklig så jag bara vill spricka!
du finns alltid! du skulle aldrig svika mig, du kommer alltid torka mina tårar, få mitt leende att växa!

Men en sak jag hatar, det är att jag älskar dig så förbannat mkt, o jag har så jävla svårt att leva i nuet, du räddade mig, rädda mig från den där depressionen som knackade på, du räddade mig, jag klarar livet pga dig, men jag vet att du inte kommer leva för alltid, det gör ont, det gör ont att veta, för hur kommer jag klara livet utan dig?
du räddade mig då, vem ska då finnas där?

Min älskade räv, du är förbaskat älskad av många, hatad av få (eh eller av inga :D), jag hoppas jag endag kan vakna o leva i nuet, att alla skräkhistorier försvinner ifrån mitt lilla huvud, o ja bara kan njuta av stunden jag får tsm med dig, det bästa som hänt mig, du är mitt liv!

Älskar dig förbannat mkt min lille räv <3 så mkt kul vi varit med om, och all skit vi behövt gå igenom, men tillsammans är vi starka, tillsammans klarar vi allt, tillsammans står vi, tillsammans går vi igenom livet hand i tass <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar