torsdag 23 juli 2015

Mitt hjärta smälter

Så mycket kärlek de finns i denna grabb, han kommer först o sätter sig vid soffan, ja kliar honom, han lägger upp tassen på min arm, o är sjukt mysig, sedan ställer ja bort datorn o han hoppar upp o lägger sig på mig, o där ligger vi  o myser <3
skulle aldrig byta bort mitt liv mot någon annans! ja har min man, min stora kärlek i livet, o de e min Olle<3


Nu ska ja krypa ner bredvid Olle i sängen, försöka sova lite, innan de e dags o bege sig mot bussen o åka hem till dagmatte o daghusse o deras vovar, olles bästa vänner, olle är så lycklig av att få vara där, han älskar dem alla :D de e lycka för mig, ja kan lämna honom med gott samvete <3
han springer lös från bilen direkt till trappen, in i huset säger hej till alla innan han springer in o hoppar upp i sängen o sover till 8 då det är frukost, sen är de bus o promenad resten av dagen, o ja lite vila oxå såklart ;) är lycklig att dem ställer upp o har min guldklimp <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar