torsdag 16 juli 2015

Idag gjorde ja de...

De där ja sa att jag INTE skulle göra, men nu är de gjort ;)
Skrev in alla dagar jag ska hålla kurs i kalendern o blev alldeles till mig, puh va har ja gett mig in på, fullt upp, samt hinna med skolan är tanken ;) o mitt i allt detta mejlar ja o anmäler mig till en kurs :D
så ja hoppas vi får plats på agility tävlings kursen :D kan va skönt o bara få egen tid med olle<3
han ska ju vara visnings hund på båda kurserna, men e ju inte riktigt desamma som att bara jobba tsm han o ja, på den nivån vi är på :))

blev så jävla sugen då de va längesen vi gick en agility kurs, VT 2014 gick vi en agility tävlings kurs, så nu känner ja att de e dags igen :D så hoppas de finns plats åt oss!



Sen ska vi ju även iväg på läger om 5.5v :D ska bli skit kul!
denna höst kommer vara full med roligheter, eller ja början av hösten iaf ;) sen blir de "vanlig" träning på klubben ^^ när vi andas ut o sovit lite ;) 


Vad ska ni hitta på i höst? :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar