lördag 25 juli 2015

Igår

Igår (fredag) så åkte vi till Kerstin och Arne o deras hundar, Olles dagmatte och daghusse, och dagkompisar, olles bästa vänner :D gud va han älskar att vara där!
så himla härligt o kunna lämna honom där jag vet att han trivs, och ett ställe där jag vet att 2 människor älskar min pojke minst lika mkt som jag själv älskar honom<3

Det blev bus, hälsa på hönsen, vila, lite mer bus, själv grilla vi hamburgare till lunch, sedan fikade vi lite innan min mamma kom o hämtade oss. 4 underbara timmar där ute :D

den 17aug börjar skolan igen och då är de dags igen för olle att få börja där igen, och de känns så härligt, alltid en klump innan allt är 100, men dubbelkollade idag, o de va ett självklart att Olle skulle få vara där fortfarande, vilket värmer :D så snart till olles stora lycka får han börja springa o busa hela dagarna igen <3
Få människor som får ha mitt liv i sina händer, man vinner mitt förtroende, de har dessa 2 människor gjort! så jag litar på att dem tar hand om mitt allt, och det vet jag att dem gör<3



Lite bilder under våren, går ingen nöd på mitt hjärta!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar