lördag 18 juli 2015

Blomman, min ängel


Om 1månad och 10 dagar var det 5 hela årsen ja satt på roslagstull, tårarna forsade ur mig, och jag fick göra mitt tuffaste beslut någonsin, att inte vara ego, utan låta det jag levde för vandra vidare, mitt liv tog slut där. den 29 augusti 2010, 11.49, där tog mitt liv slut. 

Jag åkte in till sthlm, satt på T centralen o bara grät o grät, inte en enda människa stanna o fråga hur jag mådde, lite skrämmande egentligen, ingen vet om ja tänkte hoppa? inget ja tänkte på då utan de e tankar som går idag i huvudet.. folk e för självupptagna... 

aja min dåvarande pojkvän kom till sthlm så fort han kunde, utan honom vet ja inte om jag hade orkat stått upp, orkat andas, orkat levt... är glad att han fanns med mig! 



30 aug 2011 gjorde jag en minnes tatuering för min älskade ängel <3
förklaring till denna: hon hette Blomman, min favorit blomma är rosen, hela tiden under perioden hon va sjuk hade jag hoppet och tron att hon skulle bli bra, samt all kärlek till henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar