fredag 17 juli 2015

2 små vackra ögon, den röda pälsen och den blöta pussen

2 små ögon med två olika nyanser av brunt, dem tittar djupt in i mig, jag ser en pojke med så mkt vilja, jag ser en pojke som behöver mkt stöd, men jag ser en pojke med ett så otroligt gott hjärta, han vill ingen illa <3
Handen genom den röda pälsen, o möts av en blöt puss, tills du lägger huvudet nära mitt bröst!

Det är så mkt kärlek i dig min vän, jag älskar dig oändligt mkt, du är o kommer alltid vara mitt allt, min bästa vän, du fick mig att se ljuset i livet igen, du gick mig att börja träffa folk, du fick mig att inse att ja inte kan låsa in mig, du fick mig att lee, du har lärt mig så otroligt mkt under våra år tsm.

Nu bromsar vi, o lever lugnt tsm, vi behöver inte gasa igenom livet, de har vi redan gjort, nu bromsar vi upp, vi njuter av varandras tillvaro, vi njuter av att vara tsm, vi bygger upp vår relation ännu starkare, vi jobbar på glädjen, för de är glädje vi vill ha oavsett vad vi hittar på, oavsett om vi springer i skogen eller på agility plan, vill vi ha tillit o glädje, för med det kommer man längst!

Min älskade hacke hackspett, med dig hoppas ja att ja får många mer år av glädje <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar