lördag 20 december 2014

värsta känslan är att sakna....

Den värsta känslan som finns är att sakna, o att sakna någon man vet att man aldrig kommer få umgås med igen, så som förr... bara bita i de sura äpplet krama om olle extremt mkt o inse att man inte behöver såna människor i mitt liv, ja har folk som bryrsig, o finns där för mig, de e dem ja behöver<3
synd bara att de e svårt o intala sig de alla dagar... vissa dagar går bättre o vissa sämre...

Men till de mycket roligare:
Imrgon kommer min älskade bror<3!!!!
På måndag ska ja få träffa bästaste Mickis<3, cornelia o några till o träna i haninge hundhall :D
På onsdag ska jag o tobbe åka upp till skogen o gå 5km spåret (med olle ofc<3) innan han ska iväg till sin familj o fira jul :D sen ska vi iväg till min andra bror o fira jul :D
och den 26 kommer Therese :D



1 kommentar: