torsdag 25 december 2014

5km med mina killar

På julafton vid halv 12 tiden blev olle o ja hämtad av Tobbe, vi åkte upp till skogen o gick 5km spåret, han va lös för första gången i själva spåret, i början lyssna han lite halv dåligt, men när han fått sprungit av sig all energi lyssna han klockrent o bjöd själv på o gå vid min sida :D

o när de va ca 1.5km kvar så ska ja vända mig om o titta vart han e, då stod han o titta på en joggare som kom emot honom (oss), då kalla ja in honom, han vänder sig om o springer till mig :D
lyckan va stor, han fick mkt skinckost o sen satte vi oss vid kanten o lät joggaren passera o springa en bit innan vi börja gå igen :D

helt underbar promenad, skönt att han blivit så pass duktig att han kan vara lös i spåret :D
så stolt över min stollare<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar