torsdag 4 december 2014

Utvardering av året 3

April

Jag va medhjälpare på min första kurs, ibörjan va de lite jobbigt då ja har svårt o prata för nya människor, o så skulle ja hjälpa dem o förklara, så ibörjan tyckte ja de va jobbigt, men mer tiden gick ju mer tog ja för mig o vart nog en bättre ledare längs tidens gång.

Simträningen kundes sättas igång i mitten på april


Min älskade gammelman fick besöka veterinären, första gången på 11år som vi misstänkte att han hade blivit sjuk, vi hittade 2 - 3 stora knökar på bröstet de enda ja tänkte va CANCER CANCER CANCER HAN KOMMER DÖ!!! så ja höll tårarna tillbaka, o tack o lov vare bara fettknölar<3
min älskling får leva många friska år till hoppas ja<3

Jag började även ha Astrid några onsdagar i månaden

28 april åkte jag och olle ner till Jönköping och va där på en arbetsintervju, medan ja va på intervju så hade anna-karin olle, sen åkte vi hem till henne o fikade, och hon visade mig lite i apporterings träningen hur ja kan tänka
Olles halvbror dutch och pappa nemo




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar