tisdag 23 december 2014

Min livräddare

Ja säger många gånger att olle är mitt allt o ja lever för honom, han e en räddare i nörden, han kom in i mitt liv när ja behövde någon som mest, sen dess har han räddat mig många gånger, vet inte vem ja hade varit idag utan honom.

Idag e en såndär jobbig dag, första julen utan min älskade o så jävla saknade farmor....
o va gör olle som egentligen ville gå ut ifrån mitt rum, han går tillbaka o lägger sig nära mig, han finns alltid där, han sviker mig aldrig, han vet när ja behöver honom som allramest!

Ja e glad att ja gick min problem unge som idag är en ängel i dem flesta situationerna<3
tack för du finns, tack för att du finns där för mig, ja klarar allt sålänge du är vid min sida, älskade olle du kommer alltid i första hand, nu o för allframtid<3

imorgon är de jul, det ska vi fira med 5km lös i skogen, olle kunde inte få en bättre julklapp<3
sen har han några o öppna här hemma, men brukar vara pappret som e roligast  endå ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar