onsdag 3 december 2014

Utvardering av året 2

FEBRUARI


Olle och jag firade 2år tsm den 4 februari, de firades med lite gott såklart sen även träning och bus i den lilla snö vi hade fått



Sen hände det inte speciellt så mkt mer spännande denna månad, långa promenader, lite träning, och ja sånt där som alltid händer typ ;)


Jag gjorde även min första tårta som inte skulle se ut som en vanlig tårta, utan en fotbollsplan, materialet samarbetade inte speciellt bra men han som fick tårtan blev nöjd iaf :)


MARS


Olle tog årets första dopp i ett mindre mysigt dike, som han sedan drog ner mig i xD
Vi skratta rätt mkt åt de ;)

Tanken va att vi skulle utöka flocken, men de blev inte så.... så i alla tårar fick ja en lite tröst present av min fina vän, en leksak ja tittat på väldigt länge


Den 23mars gjorde vi även våran rally debut! 73p tog vi hem, intefan trodde ja att vi skulle bli godkända, man de blev vi, oj va lycklig ja blev efter att sätt resultatet :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar