måndag 8 december 2014

Dags o börja ta åt sig?

Jag är en människa som lätt kan ge andra beröm och berätta hur grymma dem är, och berätta om vilka fina framsteg dem gjort! att dem ska vara stolta över sig själva :D


Men att komma till den delen att jag själv ska ta åt mig av alla fina ord jag får av folk på internet men även utanför datorskärmen, jag har sjukt svårt med det, jag har väldigt lätt att se ner på mig själv, att ja bara hehe tack men ja kunde varit bättre, ja alla kan vara bättre!!!

Dags o lägga en hand på min axel o faktiskt säga åt mig själv att jag är duktig!

Jag får som sagt ofta kommentarer om hur duktig jag är, hör andra prata om mig, folk frågar om råd, folk vill ha hjälp med olika problem, folk tycker jag är riktigt duktig!
det värmer inom mig ska ni veta, svävar på rosa moln varje gång ja får en kommentar, hört någon prata eller någon säger de åt mig.
Men endå har jag svårt att ta åt mig på riktigt att faktiskt få in att de dem säger stämmer, 


Men nu ska ja se till att lägga handen på min axel o berömma mig själv ofta!
o få in i mitt lilla huvud att de folk säger till mig stämmer!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar