tisdag 2 december 2014

Nu börjar året rinna mot sitt slut

Idag är de 2 december, om 1 månad är de nytt år! så jag tänkte summera vårat år i flera inlägg, en till några månader i varje som kommer ploppa upp här under månadens gång


JANUARI

Januari började väldigt mysigt då jag, nicklas och 2 från klubben (med hundarna såklart) åkte ut i åkers skogarna och grillade korv och skålade in de nya året, så där satt vi till kl 2 på morgonden den 1 januari 2014.

Men det var väldigt kämpigt oxå, min farmor gick bort den 27december, och begravdes i mitten av januari, och tack vare min fina vän Therese så fick ja annat o tänka på, hon va hundvakt åt olle när ja va på begravningen samt så åkte ja dit efter o va där några dagar <3!!

Bästa vänner från dag ett <3

Vi åkte även upp till sthlm och vad med på en träning på plattan, olle låg plattsliggning och låg kvar när jag gick runt i folkmassan (han såg mig allso inte) min bästa kille kan han <3



2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt med en summering, bra ide =) Men tråkigt att din farmor gick bort.. :(

    SV: Haha vad rolig du är! Jovars Billy har enormt mycket personlighet. Ibland bara river och sliter jag mig i håret över den där galna hunden :P haha! Men han har ju massor med humor och är verkligen "familjens clown" på gott och ont :P Olle verkar superfin, jag blev jätteimponerad över er när vi träffades på plattan. Han verkar väldigt trevlig =)

    SvaraRadera
  2. Sv: jaha, jag tror att jag köpte min första från hundkompaniet och den andra nu från Gekås så skulle vilja lämna in den, får leta vidare! :)

    SvaraRadera