måndag 25 april 2016

TACK för att ni finns

Att Olle e sjuk vet ju alla nu, men att folk orkar bry sig om en annans hund än deras egen, att folk hör av sig via kommentars fältet, insta, snapchatt, PM ja alla möjliga sätt för att vissa att dem finns, att dem bryr sig, att dem önskar oss lycka till, att dem vill veta hur de går, de värmer! vad skulle ja göra utan erat stöd? att se Olle såhär dålig gör så ont i mig, att ja höll på att bryta ihop totalt igår, ja mår så dåligt psykist av att olle mår dåligt... att han typ däckade i mitt knä igår pga smärta, de ska bara inte vara så...

o min familj, dem som inte skulle ha hund, dem som inte skulle ta hand om honom för de va inte DERAS HUND! vem e de som bär upp Olle i sängen för att han ska få ligga mjukt? jo min bror, vem är de som tar komp o betalar alla dessa räkningar (ska betala tillbaka)? jo min mamma!

Jag vet inte vad ja skulle göra utan min fina familj o vänner, ni betyder allt! tack för allt erat stöd <3
kl 14 fick vi en tid i Strängnäs, aldrig varit där, så hoppas på att dem är lika bra som dem i Åker (Som hade fullt hela dagen) men huvudsaken e att vi fick en tid IDAG! så min prins kan få den hjälp han behöver <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar