fredag 1 april 2016

Ta aldrig någon förgivet

När man går igenom papper o alla tankar från tiden vi åkte in i ut från vet. eller hade dem i andra änden av telefonen, att jag aldrig visste om olle skulle få fylla 4år för jag visste aldrig om han skulle få somna in hösten strax efter hans 3 årsdag... 
Mycket har hänt, men det enda jag vet är att jag idag har en mkt glad sprallig skitunge! som älskar livet, som inte alls hade tänkt o lämna oss i första taget! 


Idag får han sprutan 1 gång i månaden o de kommer han få resten av sitt liv, men det är inprincip det, han behöver nästan aldrig duscha, eller något, han mår toppen bra av sitt vaccin! vinter halvåret är lite värre, men han mår fortfarande bra, min älskade prins, en riktig kämpe har du varit, jag hade inte kunna varit lyckligare att jag får ha dig här hos mig i livet<3 



Ta aldrig något förgivet! för en vacker dag är den ni älskar borta för alltid! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar