söndag 24 april 2016

Agility för Mikaela Holegård

Denna helg skulle ju vara Olles o min helg, men då han varit skadad o inte blivit bra så blev de ju inte så... Fick snällt nog låna min kompis hund, en japansk spets, väldigt olik Olle, så va kul o få testa på o handla en helt ny hund :D även om ja saknade ihjäl mig efter olle o såg hur kul vi skulle haft de på plan, så hade ja en trevlig helg, där ja fick lite tips hur ja skulle tänka även med olle som ja tar med mig o ska jobba vidare på sen när olle mår bra igen :D


Men påvägen hem idag stannade vi på djurmagazinet ja tänkte köpa ett aktiverings spel, sen blev de en favoritboll (då de bara e 1 av 3 som e hela, verkar vara olika bra kvalite på dem... då den vi haft längst e den som e hel) sen en liten gris fick han med en pipande mage :D lycklig kille!
men spelat va förlätt xD velade me att ta de lite svårare, men då trodde ja inte att detta skulle bli förlätt så valde de, men han e smartare än vad ja trodde xD ska gå till djuraffären i Eskilstuna o se om dem har något kul spel som e svårare, så han kan få jobba lite med hjärnan nu :)



men han blir bara sämre nu... skär i hjärtat... o så lägger ja ALL skuld på mig... vrf åkte vi inte in i torsdags när mamma sa att vi borde ringa, men då tyckte ja inte att de va så farligt :( så nu har ja lagt all skuld på mig själv att olle nyligen stod o SKREK när han skulle upp i soffan </3 min älskade unge...

Ringde o rådfråga Strömsholm, o dem sa att sålänge han äter o dricker som han ska kan ja avakta till imorgon, så han ligger nu hos mig i soffan o piper varje gång han typ sträcker på benet...
så ska ställa klockan o ringa DIREKT när dem öppnar imorgon! skiter i vad de e... han ska ha smärtstillande o ta prover, min pojke måste få bli frisk nu <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar