lördag 24 oktober 2015

SÖKK´s vackraste

Tänk vad mkt kul jag får uppleva enbart pga att olle e min, min fina pojk, vi har utvecklas så himla mkt! så roligt o få så fina kommentarer <3 en komplimang ja fick (via mamma ;P) va att mitt självförtroende hade växt extremt, de e inget ja tänkte på, men nu när hon sa de, vilken resa ja gjort personligt oxå! inte bara resan med olle, utan jag som person har tagit ett stort steg i rätt riktning :D





























Ja o mamma var där till halv 5 o allt började vid 5 tiden, så vi satt o pratade, sedan va de utställning som började, var många fina hundar med, o endel som inte direkt föll mig i smaken, men smaken e som baken ;) här e iaf, 1an 2an o 3an

























o när de bara va inprincip finalen kvar så var de dags för de vi var där för, stipendiumet! dem delade ut det till 4a st! var ja var en av dem :D så himla roligt! va så glad! min klubb tror verkligen på mig, det värmer något otroligt mkt!





















motiveringen löd: Elin är aktiv med sin hund Olle inom bl.a Rallykydnad. Är ett föredöme för andra ungdomar. Då hon saknar körkort tar hon bussen för att kunna aktivera sin hund. Är även hjälp instruktör för att senare kunna utbilda sig till instruktör.

Sedan efter allt var färdigt så väntade vi på att maten skulle bli klar, då vi blev färdiga snabbare än tänkt, sedan blev de super god grillbuffe! o rabarber o hallon paj till efterträtt, så vi hade en toppen kväll i flen! nu myser ja i soffan med min älskade Olle <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar