tisdag 20 oktober 2015

Jobbiga tider

Just nu vill ja bara borra ner mig hos olle, när han kommer o finns nära, får mig att nästan gråta just nu... livet e inte lätt nu, dessutom e ja sjuk på detta, o lite humörsvängningar på toppen...

Fick lite annat på tankarna då ja suttit o jobbat med forever i 2h varit ute o kissat av olle, o snart ska vi krypa ner i sängen!

En dag som denna tänker ja extra mkt på vad ja är så tacksam för, jag har tak över huvudet, mat på bordet, min älskade olle, jag har min mulle meck, jag har mamma, pappa som låter mig bo hemma sålänge ja inte har ekonomi att försörja mig själv (utan massa csn lån), har dem 3 bästa bröderna i värden! som jag älskar dem <3
o snart inom 1 dygn är jag även faster, faster till värdens bästa<3 h*n kommer vara fasters lilla älskling! kommer alltid ställa upp dag som natt, de ska alltid gå o nå mig!

Så fast livet e jobbigt i perioder, de kan bli värre, men de kan oxå bli så mkt bättre! så har ja alltid en hel familj som stöd<3 det är ja tacksam för!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar