lördag 31 oktober 2015

Paniken inför framtiden!

Här sitter man 22år gammal o ingen utbildning alls! jo en gymnasieutbildning men inte fullständigt betygsdokument, misslyckad komvux resa, o nu e ja här där ja e idag på folkhögskolan.
men ja slutar ju till sommaren, va händer då? ja e tyvärr rädd att engelskan kommer skita sig YTLIGARE en gång... yes självförtroendet ökade precis... så att söka högskolan kan ja glömma, o vad skulle ja ens söka? min dröm gick i krach då ja insåg att dem ändrat sättet för tullen nu... nu söker dom en när dem behöver folk. o kan endå inte jobba där utan engelskan.

Tanken på att starta eget blir mer o mer intressant, men ja förstår ju att ja MÅSTE ha pengar för att få mitt företag att gå runt, så först o främst måste ja hitta ett jobb o jobba ihop dessa pengar, o om allt ska gå som jag vill så ska ja även ha min lilla gård, eller ja hus på landet duger de me ;) för att få alla pusselbitar på plats!

Detta kanske e 5 - 10år framåt innan ja ens kan starta företaget, men va händer med mig o olle då? vad ska vi hitta på, tyvärr betalar sig inte mat o försäkring av sig själva ;) så någon inkomst måste ja ha! så frågan e bara vafan ja ska hitta på till sommaren/efter sommaren.... paniken slår mig ofta vafan ska ske! :/

o Olle bara e han, han e som vanligt, tänk om man kunde vara mer som honom, han lallar runt i livet, livet leker, får han kärlek, träning, o mat e han nöjd! tänk om de vore så lätt o leva livet som för en hund :D

All kärlek i värden till dig min lille räv, du är så jävla älskad! med dig ska ja klara detta, vi ska fixa så vi har våran inkomst så du kan få vara så bortskämd du förtjänar :* 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar