torsdag 22 oktober 2015

Händer inte mkt

Vår vardag är inte speciell kul just nu, trött som ett jävla as! min kropp säger emot mig nu...
ja orkar knappt ta mig till skolan men dit e ett måste att ta sig, min förkylning tar kål på mig!!!!
en jävla infektion i hela kroppen!

så blir inte mkt skoj för olles del mer än bus hos dagmatte, ibland orkar ja mig en längre promenad på kvällen, o ibland inte, men ingen seriös träning... tur pojken inte klagar :*

men imorgon e de fredag, sen e de LOV, då ska vi sova, mys, träna, busa! o bara njuta av egen tid<3

Charmig ;)


Sen igår den 21/10, 03:14 tittade en pojke ut<3 nu e ja FASTER åt värdens finaste JACK!
han e redan min lilla älskling o har inte ens träffat honom! hoppas kunna få träffa älsklingen till helgen :* men får se när vi kan åka upp <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar