söndag 4 oktober 2015

Han kanske inte är en tävlings hund?

Eller så störs han för mkt på mina signaler ja ger ut? något är det, en blandning kanske?

Jag tog ett uppehåll o sa att ja skulle göra "come back" till våren/sommaren 2016, men idag känner ja inte för det, ja kanske aldrig mer sätter min fot tsm med olle på en officiell tävling, vi kanske inte når MINA mål ja hade hoppas på, men, han är o kommer alltid vara värdens bästa i mina ögon <3
vist var min tanke att han skulle bli min tävlings hund, men han kanske inte har samma planer som mig?

Idag känner ja, att jag inte kommer dra ut honom på tävlings plan innan han är säker på att tävla, vi latchar runt på våra klubb tävlingar! Vi älskar o träna, vi älskar att träna tsm, o jag älskar att tävla! idag gör inte Olle det, så jag har nu bestämt mig att vi inte kommer att tävla mer förrän han är redo, de kan bli om ett halvår, 1år, eller aldrig, det får bara Olle avgöra <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar