torsdag 29 oktober 2015

KK & BK

I tisdags åkte ja o Olle till kennelklubben o körde agility, fyfan vilken träning! den va så jävla GRYM! olle lyssnade klockrent på mig, va lite slarv på KF men annars va allt skitbra (men även KF fick vi till!) :D så jävla stolt ja e över min lilleräv <3 för bara 1årsen, vilka framsteg, o inte påtala om framstegen vi gjort sen vi började med agility för 3årsen! min räv gör mig stolt :D ist för att ha ångest o gråta efter träningarna, så ser ja fram emot nästa :D precis som de ska vara <3




Sen igår (onsdag) så åkte ja tsm med en jag träffa på ungdomslägret i sommras ut till BK o tränade lydnad, tränade även passivitet med olle när hanna lekte med Kira, olle skötte sig bra stundvis andra stunder berätta han vad han tyckte om saken ;) träningen överlag gick SKIT BRA!!!

sen vid 18 tiden (?) kom de mer folk då de e öppenträning, så vid 18.30 la vi platsen, de börja med lite kaous, så olle va orolig under platsen... så ja valde o gå tillbaka innan tiden va ute o belöna olle! då han har en bra plats så vill inte förstöra den! 

olle hade lite svårt o koncentrera sig när de va linförighet bland så mkt andra, men ja tycker endå han va super duktig o lyssnade fint :D fick även lite tips på hur vi ska jobba vidare (Y) 

så vi kom hem trötta o nöjda vid 20 tidenl ^^


Idag har vi bara tagit de lugnt, min kropp skrek igår att FÖRFAN CHILLA! ja så blir de när man e sjuk o vägrar inse att man inte blivit helt frisk ;) så idag chillade vi hemma, ja städa, olle sov, fin fördelning ;) sedan gick vi ut på åkern o busa lite, gick i en skogsdunge o busade även lite där o körde lite parkour ^^ 

Tänkte göra en jämförelse bild, så när ja kom dit, hm de måste vara denna sten, den va ju stor! haha okej olle va liten drf stenen kändes mkt större ;) så vi passera den lilla stenen o olle hoppa upp på den stora, så blev inte helt som ja hade tänkt mig ;) 

<--- 8månader 4år --->


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar