torsdag 22 oktober 2015

Saknar att alltid vara vi!

När ja fick Olle va han med mig i skolan dem sista terminen innan studenten, efter sommarlovet pluggade jag 1 termin på komvux, väldigt korta dagar! sen va ja hemma i drygt 1.5år av personliga skäl. allso har de inprincip alltid varit bara olle o ja <3 från morgon till kväll! alltid han o ja <3

nu har ja pluggat ca 2.5 termin! 2.5 termin utan min bebis... han åker vid 5 tiden på morgonen o ja kommer hem vid 17 tiden.... många timmar ifrån varandra. o ja vet att många har det såhär! de e inte de, de e bara min vana va att alltid ha min tryghet, han som ger mig glädje, han som gör mig trygg, han hade ja alltid vid min sida, idag går de lååånga dagar innan ja får borra ner mitt ansikte i hans päls igen...

Kärleken till dig är obeskrivlig min lille räv

Till sommaren e ja klar på folkhögskolan, o ja hoppas hoppas hoppas att ja slipper sommarjobba även sommaren -16, men vi får se helt enkelt! men ändrade planer efter plugget iaf, ja ska söka jobb, jobba jobba jobba, kör väl en flytt däremellan oxå ;P sedan e planen att starta eget! men först måste ja få in pengar! så, så ser våran plan ut nu, jobba, allra helst på ett trevligt hunddagis, eller något annat där olle kan få vara med mig <3 de e nog ett av de viktigaste kriterierna! ja vill inte lämna ifrån mig min dyrbaraste lille räv! så ja ska kämpa med att hitta ett jobb där han kan få vara med :D iaf på ett hörn <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar