torsdag 14 juli 2016

Vägskälet, med eller utan Olle

Folk har frågat, folk har undrat, varför jag är så nere, varför jag är så ledsen o arg...
o anledningen är att jag ståt i ett vägskäl, fortsätta utan Olle eller med Olle. o ni som känner mig vet vad Olle betyder, han är inte en hund för mig, han är min familj, mitt allt, min håriga unge jag älskar över allt annat! jag hade typ bestämt mig, då jag inte har ekonomin för att kunna hjälpa honom, o de svider i mitt hjärta att se honom såhär... hans osäkerhet, hans stress över de vi möter kanske inte är den snälla lilla fido, olle tar inga risker, efter att blivit påflugen av både hundar, barn, vuxna, så han tar inga risker! vilket ja förstår... men de svider i hela mig o se honom såhär o att ja själv inte sitter med rätt kunskap för att kunna hjälpa honom. Jag vill fly till skogen o låta honom leva så! där hade han aldrig behövt må dåligt! men de e omöjligt just nu...

Men efter jag pratat med min fina bror, som även han älskar denna röda unge, så kom han in efter drygt 1h o bara jag har googlat! du får x kr o använd dem till att hjälpa olle! Så Olle kommer få hjälp, jag fick pengar för att kunna hjälpa min bästa vän<3 INGET kommer någonsin kunna slå denna present <3 jag har kontaktat den person jag litar på, hon känner både mig o Olle, o hon kan! o jag vet att är de någon som kan hjälpa mig o Olle så är de hon! så nu börjar våran resa från ett osäkert liv till ett säkrare, där han inte ska behöva känna stress över de vi möter, eller bussen som kommer åkande, eller barnen som leker, för alla hundar/barn/vuxna är inte elaka! o de måste även Olle få lära sig <3
Jag är evigt tacksam till min fina bror och min fina vän som ger mig chansen att ge olle en chans till!  han förtjänar detta<3

Jag vet att de alltid är någon där ute som kommer tycka att omplacera honom är de rätta! men ni känner inte Olle, de e drf ni tycker de... o ja vet att många kommer tycka att tankar om att tabort en osäkerhund är fel, för ett liv är ett liv, ah ett liv är ett liv, men känner man inte olle, så vet man inte hur pass osäker han är, ja tänker inte förklara mig om vrf ja hade valt de, utan jag gör de som är bäst för olle, inte mig, utan olle... nu har jag världens finaste bror o världens finaste vän som kommer hjälpa oss! så nu startar vår resa mot vårt nya bättre liv, detta betyder även att min galna unge kommer få leva mååånga år till, precis de är han värd <3

Så där har ni svaret på vrf jag legat vaken om nätterna, vrf ja flytt hemifrån, vrf de varit som de varit... Men nu ser ja ljuset i vårt liv igen <3

o har ni inge vettigt o säga håll käften! 


DE KOMMER FINNAS FOLK SOM BLIR FÖRBANNADE DÄR UTE FÖR NI ALDRIG FICK VETA FÖRST! OCH JA! NI FÅR VARA ARGA! MEN JAG VALDE O INTE GÅ UT MED NÅGOT FÖR DET INTE VAR 110% BESTÄMT AV VAD SOM SKULLE SKE!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar