söndag 17 juli 2016

Äntligen på rätt väg igen

Olle o ja har stått o klampat på samma ställe för länge nu, när mina tankar gick till om de ens va rätt o låta honom leva, mer om detta kan ni läsa HÄR

Men ja hörde av mig till den kunnigaste av mina vänner, o bad om hjälp! o han ställde upp! vi fick in en spontanträff igår (lördag) o de var fullt av människor o barn o hundar i stan igår, så vi köpte en skinkost, då de lilla godiset ja hade med mig tog slut, o ja fick många fina verktyg av henne, o olle kunde slappna av på ett helt annat sätt som han inte gjort på väääldigt länge! nu var ja lugnare för ja hade hennes stöd om hur ja skulle jobba med Olle, men va så otroligt härligt o se Olle så lugn i en miljö han i vanliga fall är väldigt osäker o stressad i :D så de va så fint att komma så långt på så kort tid :D

Vi kommer ses på torsdag i veckan o jobba vidare på detta :) tills dess jobbar såklart vi själva, men vi kommer nu välja andra vägar o försöka att få bort möten varje dag (något är ok men inte som att gå igenom stan dagligen), så olle hinner smälta allt det som hänt. För även om Mariefred är litet, så är de väldigt mkt rörelse här ^^

Så nu ska vi börja upptäcka om de finns mer roliga vägar här omkring :) inga som jag vet på rakarm, så vi får upptäcka vår lilla värld häromkring ^^

Är så glad att vi fick denna chans, för de är du o ja, helan o halvan, vi två är en <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar