lördag 30 juli 2016

Åt rätt håll!

Tänk att små ord kan få en att slappna av o att läsa av olle ist för att tänka nu möter vi de o de. Idag tog ja en liten kvällspromenad ner på stan, vi möter 2st me 2 hundar, dem kunde vi jobba förbi, o så kollade vi på dem på lite håll o skapade en god känsla runt dem. vi gick vidare o en med airboard åker förbi oss ca 2-3m framför oss, olle kollar på den o sen på mig!

vi har som en studsmatta grejs nere på stan o när vi är drygt 15-20m därifrån så börja en vuxen hoppa på den så vi satt på avstånd o kollade på o käkade lite godis, olle går igång på ljudet o vill vara me o leka, så de jobbar vi på! sen direkt efter när dem slutat o gått vidare så går vi o när vi precis är bredvid den så möter vi en familj där dottern ska börja hoppa o precis i första hoppet börjar även deras hund morra mot Olle, så där står vi mittemellan studsmattan o en morrande hund, o Olle tog de skit bra :D vi gick förbi o belönade, sen gick vi en bit bort o vänder oss om o kollar läget när hon hoppar lite o hunden går runt där. innan vi gick vidare.

Mitt på torget stannar vi, ja bara står olle sätter sig o kollar runt helt avslappnad, han kollar på en hund som går förbi o är helt avslappnad, han bryr sig inte. så efter en stund när han hade suttit där o bara varit, så körde vi lite trick träning, han va super duktig var 2st som stod några meter bakom oss o kollade på o Olle hade allt fokus på mig :D min duktiga unge <3

Jag har lärt mig slappna av, jag har lärt mig att läsa olle ist för att tänka på vad det är vi möter, jag har lärt mig hur jag ska belöna och jobba med olle, han har gjort fina och stora framsteg, han springer åt rätt riktning, o ja är så stolt över oss som team, vi kan komma vidare, vi kommer att lyckas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar