måndag 25 juli 2016

Jävla hund!

Första dagen själv i huset, mamma o pappa har dragit till Frankrike o är borta 1v, började med en skön varm dag, åskade lite men de försvann fort, men tillräkligt för att olle skulle bli rädd :(
men de släppte rätt fort endå :) så han gick ut o la sig igen, inga konstigheter.

Men ja e lite nojig så ja går alltid o tittar till honom med jämna mellanrum, går ut på altan, nehe där va han inte, han tyckte väl de va för varmt, så ja börjar kolla inne, rum efter rum, paniken stiger, vart är olle? börjar titta under sängar, går igenom alla rummen igen, går ut på altan igen, börjar ropa i panik, går in igen, har ja missat honom? vart är han? så ja tar godiset o skramlar me, men han kom inte. går ut på altan o gör samma sak o ropar i panik. många tankar han gå igenom mitt huvud, vart är olle? lever han? är han påkörd? vart är han? o där står han, på andra sidan kompostgallret o tittar på mig o undrar vrf har då sån panik? o ja släpper in honom o han kommer som inget har hänt<3

jävla hund o ge mig hjärtinfakt sådär<3 men slutet gott allting gott<3 frågan e bara hur kom han ut...
troligen har han bara gått o lagt sig på tomten, för han kom endå fort när ja började ropa på honom, så han kan inte varit så himla långt bort, men puh vilken mardröm... tänk om... men nu e han på rätt sida av kompostgallret o ska sätta för där ja kan ha mina misstankar att de va där han smet, men osäkert vart, men ja får chansa

Nu ligger han bredvid mig i soffan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar