måndag 23 mars 2015

STOLT är bara förnamnet på OSS

23mars 2014, du rullade bilen iväg mot FLEN BK, där vi för första gången skulle gå in på den officiella planen, rally nybörjare. nervös va förnamnet på mig!

ja gick banvandringen, gick banan om o om igen, under hela tiden vi fick gick ja, om o om igen!
ja kunde banan o kände att de va en rätt okej banan, men vänstr svängarna va ju svåra för oss!
så vi andades o gick in på planen när de va vår tur, ja jobba o jobba, i mina ögon nosa han igenom hela banan så ja trodde inte alls att vi skulle klara 70p.
men jag va mer än NÖJD! vi överlevde ;) o vi hade K U L ! ! ! !

sen kom listorna, ja börja kolla bakifrån, diskad va vi intee iaf, puh, o så börja ja leta o leta, hitta inte mitt namn, sen vid 73p där stod mitt namn, vi hade allso klarat 70 sträcket med 3 hela poäng!
ja va helt överlycklig!



Sen i maj gick vi ut på plan igen, en dubbel tävling, ena bryter ja o den andra fick vi 53p, för mig är inte poängen viktigast, utan vi ska ha K U L, den banan vi bröt hade vi (jag) inte kul, ja gick va o va inte alls taggad på nästa bana, men in gick vi o vi börja lika dant massa nosande, men sen efter typ halva banan hände något han börja lyssna o vi kämpade o fick i hop 53p, ja sprang av o han flög upp i min famn o vi va riktigt lyckliga! folk omkring oss log o skratta lite, man behöver inte få 100p för att vara glad! :D

men efter detta tog vi en paus, vi tog en paus fram till oktober,  där börja vi med en disk, då ja peta till honom, tyvärr sluta domaren räkna där, så vet inte vad vi fick för poäng (men han va duktig resten av banan), sen helgen efter va han som på träning, helt jävla underbar :D
första banan fick vi 78p (vara -10p pga MIG -__-) o nästa bana fick vi ihop 94p<3

Vilken resa vi gjort, om ca 1månad gör vi den officiella debuten i rally fortsättning!
på våran tränings tävling gick de ju riktigt bra :D men vårt mål är som vanligt, bara ha kul tsm <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar