söndag 15 mars 2015

ljuset i mörkret

När andra ser dig, ser dem en hund, en söt hund, de är vad dem ser


Men jag ser något så mkt mer, ja ser glädje, ja ser en tokunge, ja ser så himla mkt kärlek, du är så himla mkt mer än bara en hund, du är mitt allt, har ja dig har ja allt, du är mitt liv, du är mitt ljus i livet, tsm med dig orkar ja ta mig igenom mörkret, tsm med dig orkar ja le igenom dem ljusa stunderna, tsm med dig vågar ja vara den jag är. 

Jag vill inte ens tänka på hur jag skulle mått idag utan dig, början av 2012 va en tung tid, men du kom in som en blixt full med ljus i mitt liv, från att gråta mig till söms, såg jag en glädje att gå upp, ja såg en glädje att gå utan för dörren, du va, och är än idag min störa glädje i livet. 

Livet har aldrig varit lätt, och kommer aldrig vara lätt, även vi har haft stora motgångar, men vi kämpar, vi tar oss över alla hinder som kommer i våran väg, tsm är vi starkast <3


Du är och kommer alltid vara nr1, man älskar alla sina nära o kära på specialla sätt, o honom älskar ja otroligt mkt, de som gör honom så speciell är att vi inte fått ett skit gratis, vi har fått kämpa oss igenom, blod, svett och massa tårar, men detta har bara gjort oss starkare! de må ha känns hopplöst just vid dem stunderna, men idag har de varit värt varenda tår, när pengarna räcker, så ska du förevigas på min kropp! för hur många hundar ja än kommer ha innan ja dör så kommer ja aldrig ha någon OLLE igen <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar