söndag 29 mars 2015

1 steg närmre

Igår skulle Olle o ja kört våran officiella agility debut, men som ja skrev om i ett tidigare inlägg bangade ja, då ja inte lita 100 på Olle, men när ja såg hur dem hade satt upp banorna så ångra ja mig, vi hade haft en chans o han kunde inte förstöra endå om han hade fått ett "olle reace".
Jag köpte iaf mig en TÄVLINGS BOK, så nu har olle en tävlings bok, 1 steg närmre vår debut, 1 steg närmre att låta alla se vilket proffs han egentligen är :D
Men man lär sig även av att titta på, så jag fotade och tittade och va funkis på small o medium i hopp1, en riktigt härlig o rolig dag :D



Efter tävlingen så kom mamma o hämta mig, o när ja kom hem möttes ja av en mkt glad tokunge, som ja sakna honom<3 ursh kan verkligen inte vara bland ANDRAS hundar utan att sakna min toker ännu mer<3 han må va speciell, o han är jobbig, o ja önska ibland han inte gjorde si o så, men ja skulle ALDRIG i värden byta ut honom, jag älskar honom, ja lever för honom o ingen annan<3

Vi tog iaf en promenad, de första typ som händer är att vi möter 3 jrt, som skäller o har sig, o de e i en kurva, o ja såg först bara en som va tyst så olle e lugn sen kom 2 till o alla 3 börja skälla vilket gjorde att olle börja låta o hålla på = SKIT DÅLIGT HUNDMÖTE, ursh va inte alls kul :(
va längesen nu, men mår skit när de blir såna bakslag...
men lite kontakt övningar efteråt så va de bra igen, släppte olle så han fick springa lite, o han va nöjd<3

Som jag älskar denna hund



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar