tisdag 24 mars 2015

sommaren 2015 är bakom hörnet

Idag har ja själv tränat, dansat i ca 45min, slut i kroppen (kör dans 2 dagar i veckan nu :D)
sen blev de fys för olles del när ja kom hem, först en uppvärmnings promenad sen flirtpole, 3.5min, vila, ca 1-2min, o avslutades med en promenad.
Trött o nöjd va han efteråt! så nu ska dem sista kg bort o både han o ja ska i bättre form, hans WP sele kommer troligen imorgon oxå så då börjar vi med DW, som vi längtat efter den selen :D
o ska även börja jogga/cykla när ja känner att ja klarar av 3 pass i veckan :) 
sen ska ja ge mig en spark i röven o ta en långpromenad fast jag är trött! blivit så slö efter skolan då ja vet att han får en hos sin dagmatte har vi mest tagit kortare på kvällarna, men nu ska ja sparka till mig själv o ta 1 på 15min + när ja kommer hem från skolan o sen en långpromenad efter maten! 

nu jäklar e vi på :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar