onsdag 17 september 2014

Hösten 2013 bestod av TÅRAR!

Slutet av juni 2013 fick vi olles diagnos, damm- och förådskvalster allergi.
Jag hamnade i en resa jag aldrig gjort innan, ja kunde inget om de, skulle han bli bra? skulle han behöva somna när han var 4? 6? 9? eller kunde han bli äldre? va många obesvarade frågor i mitt liv...

Men en sak va säker, ja kramade om olle hårt hårt hösten 2013 när jag bestämt att vi skulle ge sprutorna en chans, hade han inte blivit bättre hösten 2014 så skulle ja få krama honom en sista gång, få säga att ja älskade honom en sist gång, sedan låta honom somna i min famn, bara ja tänker på de så blir ja tårögd, alla som känner mig vet att jag skulle offra min högra hand för honom, han är verkligen mitt allt! inte "bara en hund".
Jag skulle ge allt ja har för att få honom frisk! men de funkar tyvärr inte så...

Men med en resa som inte varit lätt så är jag glad att vi valde den resan, vaccinet har hjälpt, vaccinet har givit olle tillbaka livet! förut kunde han stanna flera gånger o bara tok klia sig, o gud va de skar i mammahjärtat att inte kunde hjälpa honom :(
men nu 1år senare så är klådan väldigt mild, lite över de normala, han bryter inte aktiviteter längre, utan han lever ett bra liv :D jag är otroligt glad över mitt val!

drömmen är fortfarande kunna ta bort vaccinet helt, idag känns de som de kan ske!
så vi håller tummarna att han kan en dag vara vaccin fri<3


Min största kärlek här i livet är du!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar