söndag 21 september 2014

10 av mitt liv!

Ni va en del av mig i 10år! 10 underbara år, under min värsta tid i livet va de ni som fick mig o må bra, ja kunde må piss hela veckan sen tillslut när ja fick gå in genom stallportarna släpptes all tyngd från mina axlar o ja mådde bra, gick o sa hej till er alla, sen kolla vem ja skulle ha denna gång, fixa den o myste<3
kom man extra tidigt kunde man umgås med alla underbara människor i stallet!

Jag trivdes som fisken i vattnet<3 o ja saknar de så jävla mkt!
ja stod i valet Olle eller hästarna! de va inte svårt för såklart olle skulle få sitt, men ja saknar de så jävla mkt... hästarna va mitt liv, mitt liv i 10år, idag är de 2.5årsen ja sluta :(

En dag drömmer ja om att få sitta upp igen o veta att ja kommer göra de om o om igen<3

Hopptävling 2010


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar