måndag 8 september 2014

8sep!

Idag 15.09 för 21årsen föddes jag!

Idag har de inte hänt så mkt, lämnade olle hos dagmatte imorse, åkte till skolan, chillade, jobbade lite med min mask i gips, jobba lite på mitt arbete om freestyle, lyssna på en politiker.... 
gick till tåget, satt där i typ 45min, kom hem, somnade... åt, gick ut med olle, sen hamna ja här o tittar lite på idol oxå. japp så rolig har min dag varit ^^

Har fått en ny mobil av mamma o pappa (galaxy 5s), av min bröder HUNDra% rallylydnad, av min brors familj 2 produkter som EJ är testade på djur :D och en morronrock! 

jag är väldigt nöjd :D 

Sen har ja ju beställt 2 presenter till mig själv som borde komma nu i veckan! sen troligen ska ja tvinga pappa o köra mig till sthlm ihelgen så köper ja en filmkamera :D men får se, måste titta lite på ekonomin om det funkar! men hoppas på de :D för vill ha en! så mkt lättare o filma om man har en riktig filmkamera :)

Sen nästa månad köper jag rallyskyltshållare isf! planerar för fulla muggar vart mina pengar ska gå till ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar