måndag 1 september 2014

29aug 2010..

Va en tung dag, 29augusti 2010 11:49 om man ska vara exakt somnade min skatt in! in i den eviga vilan...
min kämpe, hon hade tagit emot alla mina tårar igenom min jobbigaste tid i livet, hon fanns hos mig, jag låste många människor ute, men tack vare henne lever jag! hon kommer alltid betyda något extra! hon är mitt allt, hon är evigt älskad o evigt saknad :(

tack älskling, du räddade mig för att begå mitt största misstag, du lärde mig att endå fast man mår psykist dåligt, så ska man kämpa, man ska inte ta den lätta vägen genom att ta livet av sig, utan kämpa emot, det fick hon mig att göra, idag lever ja! jag lever utan den skiten, men den finns i mig, jag blir oftast påmind om den, men jag kämpar, ingen ska få trampa så hårt på mig igen, ALDRIG IGEN!






Tanken var att jag nu skulle gravsätta min ängel, men de går inte... jag är inte redo, så hon får pryda min hylla ett tag till <3 mammas skatt gud vad ja saknar dig<3

2002.10.23 - 2010.08.29, vila i frid<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar