onsdag 3 februari 2016

Sötunge till vacker vuxen

Mycket har hänt på våra 4år tsm, här var min prins endast 6-6.5 månad, full med bus, o älskade livet på landet :D

Här började våran resa, 7 månader gammal pojke som hade fått flytta o ryckas upp ännu en gång, men han fann tryggheten fort <3

5 månader senare firade han sin första födelsedag, 1år gammal, förfärlig va han! (sånt man inte får säga ;P) men så mkt tårar denna pojke fick mig o fall i denna period va otroligt, sa ofta tur han är söt ;)

2år gammal, fina pojken, inte mkt vättigare ;) men vi började bli ett bättre team här vi började hitta varandra 

3år, de firade vi med massa bad, vi åkte en hel dag till strängnäs enbart för olle skulle få bada så mkt han ville! o vi va helt ensamma så blev så mkt bad han bara orkade med :D
Här hade vi fått en fin relation till varandra i vardagen <3

4år, min vackraste, nu är vi ett team på alla plan! du lyssnar, ja lyssnar, vi blir ett team<3
min älskade räv<3

Kan inte förstå att du har varit min i 4år i morgon! att ja satt nervös i bilen mot örebro, fick se dig där i bilen, skriva kontrakt, för att sedan få ditt koppel i min hand, känslan när man får sin första egna hund i sin hand är obeskrivlig<3 älskade räv, ja hoppas på många år tsm med dig<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar