fredag 5 februari 2016

4 februari 2016

Idag är de 4årsen, 4årsen ja satt med min prins i mitt knä påvägen hem, de va då mitt liv tog en drastisk vändning, från att må väldigt dålig till att komma ut mer o mer, träffa folk, lära känna folk med samma intresse! få en mening med livet, min Olle de e han!
Men de ja inte visste denna dag när ja satt i bilen o bara kollade på Olle hela vägen hem var att han skulle ge mig gråahår x antal år tidigare (tur hårfärg finns ;D), att han skulle ge mig hjärtklappning (den dagen han fick för sig att leka med döden o se om man kan överleva att springa efter en hare ut på vägen, de hände 1 gång o aldrig mer), att han skulle ge mig ångest, att han skulle få mig o känna känslan ja aldrig känt tidigare, att man skulle sitta o klappa på sin pojke som då bara var strax över 2år o tårarna rann ner i hans vackra röda päls, o att ja inte visste om ja skulle få sitta här med min prins om 1år! de va de värsta ja fått uppleva... Men med ett levande bevis gick allt toppen o min prins finns här o är idag 4.5år <3

Men denna kille har givit så mkt skratt, skratt så tårarna sprutat, leende, tröst, trygghet, glädje! han har givit livet ett ljus, han kom in i mörkret o lös upp min väg, han finns alltid, kommer o kollar till mig när ja ligger på soffan o sover, han kommer o hoppar upp o lägger sig när o bara vill känna närhet, han är speciell min fina kille, ja kommer aldrig få någon som honom igen!

Idag går vårat liv bara framåt, mkt glädje o skratt, mindre hjärninfarktar o gråt!
Tänk att han funnits i mitt liv i hela FYRA ÅR! trodde aldrig ja skulle kunna älska någon såhär mkt, låt oss hålla allergin i schack o du får förbli skadefri så vi får måååånga år tsm <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar