söndag 21 februari 2016

Klubbhäng

Igår (lördag) va min bror o hans tjej här har inte träffat dem sen mellandagarna så de va kul o ses igen! men ja mådde inte alls bra, gick o sov 1h innan maten o 1h efter maten men mådde fortfarande dåligt... frös o hade mig, så ja va helt säker på att magsjukan skulle nått mig... då alla i min närhet varit sjuk! men peppa peppa idag vakna ja i mådde bra :D

så idag tog vi en tur till klubben, började först med en brunch på donken med hanna, innan vi rullade vidare mot klubben, där ja hade en grabb som spruta energi ur öronen på xD energi bomb!
så vi började med att rasta av o sedan leka lite med bollarna innan vi lek tränade lite med mkt lek o lite träning ;)

Sen länkade vi ihop LK1 o vilken känsla! känslan va verkligen på topp :D vilken va så underbart! att ha den känslan igenom hela programmet! så de blev massa bus som belöning när vi va klara :D
sen gick vi upp till agility planen o körde, olle lyssnade super fint! på alla mina kommandon :D

Så vi lämnade klubben med en oroligt härlig känsla, bästa olle, vilket team vi blivit <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar