lördag 30 januari 2016

Klass3 träning

Idag blev de äntligen agility träning :D va verkligen på tiden! :D 
Vi började med att bygga upp en klass 3 bana, väldigt svårt o hålla koll på alla 30(!) hinder, men efter gått banan x antal gånger fick ja till de, även om ja glömde av mig i banan o skicka olle fel någon gång ;) men va gör de när olle lyssnade så jävla fint på mig :D han va så jävla duktig o körde denna klass3 bana utan problem! min duktiga kille, va lite dolda tunnelingångar han hade svårt för o sprang rätt in i mig för att tränga sig in i den ingången ja blockerade xD haha han e rätt så söt med sina ider<3 men gör om o gör rätt så blev de bra tillslut :D 

Sen fick ja så finna kommentarer om en som inte sätt oss sen i våras/somras om hur duktiga vi blivit o vilken utveckling vi gjort<3 de värmde otroligt mkt! min fina pojke :D är otroligt stolt o nöjd över dagens träning! denna kan ja leva på läääänge :D 




Trött men lycklig unge som äntligen fått göra de han älskar AGILITY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar